Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Comuna Largu

- Judetul Buzau -

comuna largu

 

 

 

fiipregatitDSU

Rezultatul probei interviu pentru ocuparea postului contractual de executie vacant de „guard" la Primăria comunei Largu

DOCUMENTUL AICI

Comisia de concurs constituită în baza Dispozitiei nr.5/19.01 .2021, în următoarea componentă:

- Preşedinte comisie Muşat Gheorghe
- Membru Beitulovici Silviu Cristian
S-a întrunit în data de 12.07.2022, orele 10:00 pentru desfăşurarea interviului în cadrul concursului organizat pentru ocuparea funcţiei contractuale de execuţie vacante de guard la Primaria comunei Largu şi a stabilit planul de interviu. 

Secretariatul comisiei este asigurat de RAILEANU CORNEL

Concursul s-a desfăşurat conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului -cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare.

Criteriile de evaluare pentru stabilirea interviului sunt:

- abilităţi şi cunoştinţe impuse de functie;
- capacitatea de analiză şi sinteză;
- motivaţia candidatului;
- comportamentul în situatiile de criză;
- iniţiativă şi creativitate.
întrebările şi răspunsurile la interviu au fost consemnate în scris în anexa la raportul final al concursului.
Interviul se notează pe baza criteriilor prevăzute şi a punctajelor maxime stabilite de comisia de concurs pentru aceste criterii prin planul de interviu. După desfăşurarea interviului candidata a obţinut următorul rezultat, conform borderoului anexat: 

proces verbal rezultat proba interviu

Drept pentru care s-a încheiat prezentul proces-verbal, urmând ca rezultatul probei interviu să fie afişat la avizierul Primariei comunei Largu.

 

Rezultatul probei scrise pentru ocuparea postului contractual de executie vacant de „guard" la Primăria comunei Largu

DOCUMENTUL AICI

Având în vedere prevederile art. 28 alin. (3) lit. a) şi art. 30 alin. 3 din Hotărârea Guvernului nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, comisia de concurs comunică următorul rezultat al probei scrise:

rezultat proba scrisa concurs guard

• Promovarea probei scrise se face ca urmare a obţinerii punctajului de minim 50 puncte.
• Candidatul declarat admis va susţine interviul în data de 12.07.2022, la ora 10·00· la sediul Primăriei comunei Largu.
• Candidatii nemulţumiţi de rezultatul obţinut pot formula contestaţii în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului, conform art. 31 din H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, care se depun la secretarul comisiei de solutonare a contestaţiilor, Mihai Aurelia la Primăria comunei Largu.
• Afişat astăzi 07.07.2022, ora 14, la sediul Primăriei comunei Largu.

 

 

 

SELECTIE DOSARE - CONCURS POST CONTRACTUAL GUARD DIN CADRUL PRIMARIEI LARGU

DOCUMENTUL AICI

      Comisia de concurs constituita in baza Dispozitiei nr. 91/08.06.2022, concurs ce se va desfasura in data de 07.07.2022, ora 10:00 - proba scrisa , interviul desfasurandu-se in data de 12.07.2022, azi data de mai sus, in conformitate cu prevederile art 19 alin 2 din regulamentul cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unor posture vacante corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, am procedat la selectia dosarelor de concurs privind îndeplinirea conditiflor de participare a candidatilor.

     Pana la termenul limita de depunere a dosarelor, respectiv 29.07.2022, ora 16:00 s-au depus un numar de 3 dosare: 

          Candidatii inscrisi;

tabel p largu guard


     In conformitate cu prevederile art. 20 din HG nr. 286/2011 cu modificarile si completarile ulterioare, in urma verificarii dosarelor s-au constatat urmatoarele:

        - A fost declarant "admis" un singur candidat;

        - Proba scrisa se sustine in data de 07.07.2022 ora 10:00 la sediul Primariei Largu din strada Ion Creanga nr 83, Largu, judetul Buzau.

       Conform art. 31 din HG nr. 286/2011 cu modificarile si completarile ulterioare, candidatii nemultumiti de rezultatele obtinute pot formula contestatie in termen de cel mult o zi lucratoare de la afisarea rezultatelor selectiei dosarelor.

Calendarul de concurs pentru ocuparea postului vacant pe perioada nedeterminata de guard

DOCUMENTUL AICI

- În termen de maximum două zile lucrătoare {30.06.2022-01.07.2022) de la data expirării termenului de depunere a dosarelor în cazul concursului pentru ocuparea unui post vacant, respectiv maximum o zi lucrătoare pentru ocuparea unui post temporar vacant, comisia de concurs are obligaţia de a selecta dosarele de concurs pe baza îndeplinirii condiţiilor de participare.
- Dupa finalizarea selectiei dosarelor se va încheia un proces-verbal, care va fi semnat de catre toti membrii comisiei
- Rezultatele selectării dosarelor de înscriere se afişează de către secretarul comisiei de concurs, cu menţiunea «admis» sau «respins», însoţită, după caz, de motivul respingerii, la sediul autorităţii ori instituţiei publice organizatoare a concursului, precum şi pe pagina de internet a autorităţii sau instituţiei publice, după caz, în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut la art. 19 alin. (2) In data de 04.07.2022
- Proba scrisa se desfasoara in data de 07.07.2022, ora 10:00

Citește mai departe...

ANUNȚ 15.06.2022

 
Consilier achizitii publice, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Compartimentului Achizitii Publice. 
 
      Condiții de desfășurare a concursului:
      - dosarele candidaților se depun la sediul Primăriei Comunei Largu, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului privind organizarea concursului de recrutare, începand cu data de 30.06.2022 până in data de  19.07.2022, ora 16,00;
     - selecția dosarelor se va efectua în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor;
      - sustinere proba scrisa in data de 01.08.2022, ora 10,00;
      - sustinere probei interviu in data de 04.08.2022, in conformitate cu art. 56 din H.G. 611/2008 actualizata.

Citește mai departe...

logo largu   

PROGRAM DE FUNCTIONARE PRIMĂRIA LARGU

LUNI  -  JOI       08:00 – 12:00

                        12:00 – 12.30 - PAUZA DE MASA

                        12.30 – 16.30

VINERI              08:00 – 14:30